Tuesday 21 February 2012

Majlis Penutupan Adaptasi Warisan SDAR

Tanggal 13/1/2012 merupakan penutup orientasi bagi meraikan berakhirnya majlis yang lebih dikenali kini sebagai Majlis Penutupan Adaptasi di sekolah Imtiyaz. Ani dan En. suami bergegas ke SDAR selepas maghrib kerana majlis bermula 8.30 p.m. Ani memang lah rindukan Imtiyaz kerana sepanjang minggu adaptasi murid di larang menghubungi ibu atau pun ayah. Ani pun sebenarnya bersyukur pada ALLAH swt kerana Imtiyaz dapat melalui minggu adaptasi tanpa sebarang masalah. Dia nampak nya gembira bersekolah di situ. Alhamdulillah. Baik lah mari lah kita layan gambar yang dapat Ani ambil untuk kenangan.


Antara persembahan malam itu..

Ha.. inilah persembahan Imtiyaz dan teman teman nya.. tu dia ada di kalangan penyanyi latar kat belakang tuh.. Happening sungguh terhibur mama sayang.. tahniah buat semua ;)

Persembahan tarian berbakat sungguh.. ;)
Bacaan Ikrar dari semua murid Tingkatan 1

Nyanyian Lagu Batch, Warisan..  lampu di tutup rasa semangat mama iringi dengan doa .. maju dan berjaya lah anak anak bangsa ku..
Ani kan janji nak tunjuk kan Imtiyaz yang dah semakin kurus.. sibuk dgn latihan hoki dan kehidupan di asrama dah tak ada pipi yang tembam tu dah.. hehe 

Tadaaa... dah kurus kan..  ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...